13 ноября, 2016

Візитна картка. “Тільки творчі особистості несуть в собі надію на щасливе майбутнє"


Будемо знайомі!
Візитна картка


Рижанкова Юлія Володимирівна


Посада:  вчитель початкових класів 
Чорноземненської ЗОШ І-ІІІ ст.

 Кваліфікаційна категорія: спеціаліст

 Педагогічний стаж: 6 років  

Моє життєве кредо: 
       “Тільки творчі особистості несуть в собі надію на щасливе майбутнє"

                        Звідки беруться сили

Нелегко!  Нелегко  іти до мети,
А розум шепоче : «Не бійся – іди!
У серці любов до дітей пронеси,
Новому, цікавому їх ти навчи».
І кожного ранку кажу я собі:
«Ти зможеш,  я вірю, вставай і роби!»
А очі побачать учнів моїх,
І сумніву голос враз стих і приник.
І чуються діток дзвінки голоси:
«Навчи, поясни, розкажи, покажи»…
Я вірю у себе, іду до мети!
Я зможу всього у житті досягти!

               
                        Автор Рижанкова Ю.В.



           Четвертий рік я працюю над проблемною темою: 

«Розвиток творчих здібностей учнів як умова формування     талановитої особистості». 

І це дало мені змогу побачити наскільки талановиті мої учні, зрозуміти, наскільки велике їхнє бажання розвивати свої здібності, наскільки безмежні їхні можливості. 



Про актуальність проблеми розвитку творчих          здібностей учнів як умова формування   талановитої особистості
https://docs.google.com/document/d/1Gqz6vJKW0BFvpy1aYucj8uxl-WhUbIEIaoFXliQ8p1g/pub
 Якщо ви хочете щастя для дітей, то готуйте їх
  
   не для щастя, а для творчої діяльності                           
К.Д. Ушинський                         
Моя професійна позиція:
-          я хочу, щоб школа для дітей стала рідним 
     домом і намагаюсь усе зробити для цього;
-   я хочу, щоб мене любили, тому ставлюсь 
     до дітей так, як би хотіла, щоб вони 
     ставилися до мене;
-      я – людина, можу помилятися, тому 
      терпляча до помилок дітей;
-     майже всього, що я знаю, я навчилася 
   на особистому досвіді, через це дозволяю
   дітям набувати особистого досвіду;
-    я намагаюсь розвинути в дітях 
почуття справедливості.         
Так, я – учитель: своїм ставленням до оточуючих ,
  учу дітей шанувати людську гідність, особистість
  і неповторність. 
    

За словами В.О Сухомлинського: 
«Творчість – це невід’ємні ниточки, що з’єднують серце. Щоб людина благотворно впливала на людину,  затверджуйте в духовному житті колективу й особистості творчість.»


               Чи кожна дитина здатна до творчості?                                       Я кажу: " Безумовно!"
Роботи моїх учнів, за які вони отримали районні та обласні відзнаки


Картина зі шкіри та хутра "Він і Вона"






1 комментарий:

  1. Юлія Володимирівна людина різнопланово творчо обдарована. Надзвичайна енергійність, педагогічні здібності, творчий пошук і вдумливе вирішення навчально-виховних завдань у процесі навчання молодших школярів – головні складові її професійного зростання та успіхів.
    Юлія Володимирівна знаходить вірний шлях до учнів, тому що йде до них з добрим словом і відкритим серцем. Її робота не закінчується дзвоником з уроку. Все, що учні одержують в спілкуванні з нею, стає частиною їхньої особистості.
    У своїй роботі вона не боїться труднощів, легко їх перемагає, набираючись досвіду, мудрості разом зі своїми учнями.
    Саме за такими учителями, як Юлія Володимирівна, щирими, гуманними, уважними, які завжди бачать себе у дітях, поєднують мрії і реальність у планах та діяннях, - майбутнє освіти України.

    ОтветитьУдалить